Trött trött och åter trött.

Idag är jag trött. Vilket ni kanske förstod av rubriken.
Har vilat en timme men är ändå jättetrött.

Igår var jag på hockey för första gången i mitt liv.
Trodde inte det var något speciellt, men Otto och Kenny bjöd med mig så jag följde med.
Det var skitkul! Halmstad mot Jonstorp och vi vann med 6-1. Det var najs.
Sedan följde jag med till Marcel (Ottos kompis) och där satt vi ett tag och lyssnade på musik.
Sen ringde Tessan och frågade om jag ville komma till tre hjärtan, hennes bror skulle sjunga.
Så jag drog med mig Otto och Marcel för Kenny skulle till flickvännen.
Så var vi där till typ två.
Kom hem vid tre. Så vaknade jag halv tio, inte mycket sömn där inte.
Men men.

Nu sitter jag här och ska väl klä på mig och sånt, Michelle ska ringa om ett tag så ska vi ut och gå.
Vet inte hur länge jag orkar gå idag dock. Men kan ju vara skönt att få lite luft så kanske man blir piggare.
Eller tröttare. Det märker vi.

Men just nu känns det som om jag bara kommer vara tröttare haha.
Nu ska jag göra mig iordning.
Skriver kanske sen.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback