Våren på väg?

Ja, det verkar som om det är vår nu =D
Vilket betyder att det är inte långt kvar till sommaren.
Jag är en riktig sommarmänniska.
WIHO!
Man mår bra när det är fint väder.

Det har inte alls gått bra med att sluta röka.
Jag har varit jättekass på det.
Men jag måste klara det, jag måste ha viljan.
Jag har viljan, men inte till 100 %.
Men klarar jag några dagar så klarar jag det det vet jag.
Och nu börjar det. Jag får inte röka, jag vill inte röka.
Jag har inte råd att röka. Det är inte bra att röka.
Det är dyrt. Jag kommer ha så mycket pengar över.
Kanske inte jättemycket, men jag kommer ha råd att köpa mer saker som jag behöver, inte cigg.
Det finns inget som är positivt med att röka egentligen. Det måste jag intala mig själv.
Jag vill inte röka. Så är det bara.

Idag är det torsdag, börjar klockan 14.00.
Imorgon är det sista dagen på kursen, tråkigt :(
Men man hittar väl på andra saker att göra, förhoppningsvis.

Annars då.
Bytt p-piller. Mår jätteilla av dom, men, det går förhoppningsvis över om ett tag. :)

Jaja. Nu ska jag inte skriva mer.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback