-

Var ute o gick med MIchelle igår :)
Blev en sen promenad och vi promenerade hem till Nina, så satt vi där ett tag och sen gick vi hem.
Det blev en timme sammanlagt.
Vad slö man har blivit, det märks att vi inte varit ute och gått speciellt länge på senaste tiden.
Men det ska det bli ändring på, right?
Haha.

Jag är jättetrött, sovit för mkt? jajjamänsan
Så idag ska jag se till att städa färdigt här inne i rummet, sen ska jag bara ta det lugnt.
Kolla på nån film, vänta tills klockan blir 23.35 då NCIS börjar för då ska jag se det!
Det är så spännande nu.
Hoho..

Jag vill inte vara den som är i vägen, eller förstör. Säg till om jag är i vägen.
Okej?
Bra.


Om en månad och två dagar fyller jag 20, haha.
Gammal kärring blir man då ja.

Och nu ska jag faktiskt inte skriva mer!
Ha en bra dag.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback