Does anyone know..

Jag vill skriva något vettigt här.
Eller så vill jag skriva på min berättelse.
Men det går inte, för det första har jag ingen aning om vad jag ska skriva här..
För det andra så har jag tappat all inspiration till att skriva?
Innan kunde jag skriva varje dag.. Nu går det inte.
Jag får upp word-dokumentet, och tittar på vad jag har skrivit, och kan sitta i evigheter och tänka på vad jag ska skriva men ingenting kommer fram.
Skumt.

Jag har fått noja på N'Sync, haha.
Töntigt? Nej, det tycker jag inte.
Bara nice att lyssna på så gammal musik tycker jag,
se hur mycket man kommer ihåg av texterna.

MLTR - Strange Foreign Beauty. Så fin låt alltså!
Jättegammal låt, men den är bra som fän.


Jag vill göra något vettigt idag. Fråga mig inte vad jag vill göra, för det vet jag inte själv.
Något kul, något otippat, eller något. Bara något.

Igår regnade det. Och kan ni tänka er, jag tyckte att det var mysigt?
Jag gick ut på balkongen och rökte, och det lät så himla mysigt när regndropparna träffade marken.
Vet inte varför, brukar oftast hata regn. Men det var på kvällen och jag skulle ändå inte göra något annat än att sitta inne så det spelade ingen roll :) Det var lite nice iaf!

Jag måste ta tag i mitt rum. Jag vill möblera här! Jag vill ha nya möbler, jag vill ha nytt!
Förändring.
Men det går väl inte i detta lilla rummet.
Men ett nytt skrivbord till datorn hade inte suttit fel.

Imorgon ska jag & Michelle promenera! Det var ett tag sen vi gjorde det nu, så det ska bli nice tycker jag!

Gjorde bort mig när jag skulle ringa och sjukanmäla mig innan. Smidigt, verkligen x)

Nej, nu ska jag se vad här finns att göra för roligt!
Harenice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback