.

Idag är det fredag.. Inte för att jag tycker att det är någon speciell skillnad jämfört med de andra dagarna.
Men ändå!
Imorgon kommer Hampus :)
Det ska bli mysigt, har ju inte träffat honom sen i mars?
Jösses det är längesen.
Hoppas han känner igen oss bara, haha!

Tittade på film idag på ung i fokus. Pusher tror jag den hette, dansk film.
Inte riktigt min smak av film faktiskt, men den var bra ändå.
Realistisk.
Handlade om en missbrukares vardag typ, från måndag-söndag.
Alltså, det är ju ingen film jag skulle vilja se igen.
Fast den var grymt gjord och så. Inte sådär fint, utan det var verkligen som om det vore en dokumentär.

Nu ska jag snart sätta igång och städa, iaf damsuga o damma haha.
Lovade min kära mor att göra det.
Ananrs händer inte så mycket skulle jag tro, funderar på att se Twilight igen faktiskt.
Se om jag blir kritisk till den och lägger märke till fel och sånt haha.
Det märker vi..
Daniel kaanske skulle komma och lära mig lite ps.
Eller så skulle han komma imorgon.
Det märker vi det med!

Mina fingrar känns helt stela :O Vet inte varför haha. Well well.

Nu ska jag inte skriva mer!
Ha en fin dag i det gråa vädret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback