...

Jag tänker inte be om ursäkt för vad jag skriver i min blogg.
Det är så jag känner, och jag skriver ner det.
I min blogg skriver jag ner det jag känner, för jag mår bättre sen efteråt.
En liten stund iallafall.
Dock mår jag inte bättre för fem öre just nu, men det kändes lättare när jag fick skriva av mig.
Vi har alla våra sätt på hur vi ska bearbeta våra känslor, mitt sätt är att skriva.
Skriva på min berättelse, skriva dikter, eller skriva i min blogg.
Det enda jag kan be om ursäkt för är isåfall att ni läser det. Om ni inte kan ta hur jag känner mig.
Det är inte mitt fel, jag kan inte hjälpa hur jag mår.
Okej?
bra.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du uttrycker dig väldigt bra. Ingen kan nog missförstå hur du känner. Fortsätt skriva av dig om det är det som känns bäst för dig! :)

2009-05-13 @ 21:36:34
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback