guess who's back!

Jag tycker inte om att man måste ha en rubrik när man ska skriva blogg..
Det är så svårt att komma på det varje gång, haha.

Idag har jag sovit bort hela dagen, bra!
Jag tror också att jag håller på att få den där luftrörsinflammationen som ja hade för tre år sen.
Dock trodde ja att ja hade astma då men de va nån inflammation i luftrören.
De e asjobbigt då ja inte kan andas in ordentligt så ja måste få mig själv till att gäspa varje gång haha.
Men men de går över :)

Idag händer nog inte mycket, hade velat gå ut o sola en stund men inte själv.
Nån som vill följa med? Haha.

Jaja nu ska ja väl göra någonting annat.
Ha en fin dag i de fina vädret! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback