Guten morgen

God morgon!
Jag är trött som fän, börjar bli lagom röksugen och hungrig.
JAg kan itne somna om för min kära mot börjar dåna och ha sig här hemma (tror hon vill jävlas med mig)
OCh jag kan inte röka för ja har inge cigg och de lär ja inte få heller! Kanske dags att sluta nurå ^^
Och äta ska ja göra om ett tag.
Sitter och spelar hög musik , för att se om mamma reagerar, lol.
Har ingen aning om vad som händer idag, faktiskt.
Jag måste sysselsätta mig med något!
Men det lär väl bli film.
As usual =)

Jag vill klippa mig och färga mitt hår! Men som sagt så kan ja inte färga mitt hår, så får vätna med det. Men ja kan ju klippa mig när ja får pengar =)
Får se hur de blir me de.
NU ska ja inte skriva mer!
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Michelle

På tal om och sysselsätta sig så pratade vi om det i skolan haha. Att vi svenskar hela tiden måste ha gjort en massa om dagen för att det ska kännas som vi gjort något meningsfullt. Det kan jag nog nästan vara beredd att hålla med om. När man inte gjort så mycket så säger man typ bara: Jag har inte gjort ett skit, jag har inget liv. Haha.. well well.. Solen skiner denna fina morgon så får hoppas på bra väder idag! =)

2009-05-17 @ 09:11:26
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback