hey där1

känns som om jag inte har bloggat på evigheter.
även fast det var igår?
haha

skum natt, satt uppe hela natten, somnade typ vid halv sju i morse?
var jättepigg.
tänkte nästan ställa mig och diska klockan halv fem i morse.
jag kunde inte somna, gick ut o rökte, ljust var det, kändes som om klockan va typ nio på morgonen.
haha.
men ja satte igång en film och sen somnade jag..;D märkte i morse att filmen har spelats om typ tre gånger eller något.. :P
well well.
nu har jag diskat.
mamma är på väg hem.
dock så har jag typ.. en form kvar, från potatisgratängsaken ja gjorde i typ torsdags eller något haha.
sitter ganska bra.
hmm.
ska fortsätta med skiten nu. plocka iordning på toaletten med där har jag slängt alla kläder! haha.
inte lätt när man är ensam hemma, då behöver ajg ju inte ha de fint. ^^
haha
jaja
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback