hum

JA!
NU SKA JA FAKTISKT GÖRA MIG IORDNING!
Fråga mig inte varför jag hade caps, men tänkte att ni skulle veta att jag ska göra de nu klockan halv fem på eftermiddagen, då jag fortfarande sitter i pyjamas!
Kanske jag inte ska göra hela dagen! =)

Det blev ingenting med städandet idag. Hittade inte motivationen till det =/ Dock så har jag gjort mat och tvättat några maskiner. Det är lätt att tvätta, varför har jag inte lärt mig det tidigare!? Haha.
Aja. Nu har man rena kläder iallafall.

In i duschen typ nu, sen typ klä på mig o sådär.
Sen typ vänta på att tiden ska gå typ.

Försökte med en design igår på den nya bloggen. Menneh, nej de gick inte för jag fattade verkligen ingenting! =/
Får lära mig och sen försöka igen, haha.

Well well, talk to you later!



Therell be no strings to bind your hands
Not if my love can find your heart
And theres no need to take a stand
For it was I who choose to start
I see no need to take me home
I'm old enough to face the dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback