i can face the dawn.

nu har jag tråkigt.
så jag bloggar!

idag har jag inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget.
suttit vid datorn hela dagen.
visserligen pratade jag i telefon med michelle och det är alltid vettigt ;D

är aphungrig. typ ätit 2 mackor idag. haha.
vet inte varför, men det har blivit så tråkigt att äta :O haha.
jaja
det löser sigf =)

sitter bara och väntar på att tiden ska gå.
haha.
jaja.

snart är det dags för att bli ett år äldre! yäy.
orkar inte skriva mer.. ^^

in the arms of an angel..

Kommentarer
Postat av: Michelle

Konstigt att det blir tråkigt att äta när du bara käkar en massa mackor hela tiden :P Gör något annorlunda! Det är roligt att laga mat om det är lättlagat och smakriiiiikt... det är inte mackor :( haha

2009-05-25 @ 23:37:52
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback