igen

Nu bloggar jag igen.
Jag vet inte varför för det har inte hänt någonting mer sen senast jag skrev faktiskt
Har städat. Eller ja, dammsugat och dammat som jag skrev i förra inlägget?

Nu lyssnar jag på musik, för tillfället Celine Dion - it's all coming back to me now.
Funderar lite.
Känner mig hungrig, men orkar inte äta
Tror mamma ska laga mat sen ändå så det är nog lugnt.
Får väl livnära mig på chips sålänge
JAG VET, det är inte bra.
Men ändå, är man lat så är man =)

Jag håller på att hämta en dokumentär, "Jag vill inte leva detta livet" Eller något sånt heter den, handlar om någon som
missbrukar om jag inte minns fel.
Verkade bra iallafall..

Jag vill veta ifall jag kom in på min utbildning eller inte.
Det kan ju vara bra att planera lite inför hösten annars!

Jag klippte av mina naglar innan. jag tror jag började blöda under min nagel. Kommer säkert få nageltrång bara för det, haha.

Ikväll ska E-type och Roger Pontare vara med på Så ska det låta. Ska bli roligt att se haha.
Jag känner mig verkligen gammal.. ^^

Nä, nu ska jag nog titta på någon film eller något sånt där.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback