it's all coming back to me now.

Märkte att folk inte förstod exakt vad jag menade igår, och jag klandrar er inte, för ni har inte varit med ifrån början.
Ni vet inte hela historien och jag kan inte dra den så detaljerad.
Tyvärr. Men hade ni varit med från början så hade det varit lättare för er att förstå.

Stack hem till Daniel och Kia igår kväll, blev bjuden på mat :) Tack för det!
Åt dock inte upp allt och tog inte så mycket heller, men kände mig inte så hungrig
Men det var gott ändå det lilla jag åt ^^
Vi tittade på film också, Picture This heter den tror jag?
Den va rätt bra!

Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit (då är allt som vanligt gissar jag på?)
Tittade på Panic Room. har diskat och suttit här och funderat allmänt!
Ska snart se på Criminal minds tänkte jag.. :)

Imorgon blir det Ung i fokus på morgonen, sen händer nog inte mkt mer än det vad jag vet. Har ingenting planerat iallafall!
Feel free to tell me if you wanna do something :)

Hum.. Nej nu ska ja inte skriva mer .
Ha en fortsatt bra ikväll i regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback