jävla skit

jag börjar fundera på om det ens är lönt att jag ska plugga?
allvarligt talat. pengarna som jag får av csn behöver ju säkerligen gå till böcker och sånt skit, vad får man, 2800?
Och mamma är så jääääävla egoistisk, för jag kommer ändå vara tvungen till att betala 1500 hemma.
nu helt plötsligt vill hon att jag ska ta ett jävla lån! JAG VILL INTE TA NÅGOT JVÄLA LÅN!
fan vad sur jag blir.
hon behöver fan inte pengarna mer än vad jag behöver dom!
jag tänker inte ta något jävla lån och bli skyldig massa pengar till csn, aldrig i livet.
för det första sa hon att jag INTE skulle behöva ta lån om jag bodde hemma när ajg plugga men vafan håller hon på med.
kan lika gärna flytta hemifrån och ta lån då?
det är ju samma sak liksom.
hon kan ju betala av mina lån sen.
faaaaaaan.
och det där med att jag ska betala hemma, hur hade hon tänkt att det ksulle gå till?
nej fan nu är jag förbannad så det heter duga.
hon kan ju TÄNKA LITE ELLER?!
gah kan hon inte bara vara en snäll mamma och tänka på vad jag behöver istället för att tänka på vad fna HON behöve rhela jävla tiden? jävla egoist är vad hon är ibland asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback