no more

Jag känner mig tom.
Har ingen styrka kvar,
pallar inte vara här.
Atmosfären är grå, och det är självklart mitt fel.
Ut och gå kanske vore en bra idé?
Om man orkar, ja.
Det vore skönt dock.
Kan inte prata ut om detta just nu, det kommer inte komma ut något bra utav det ändå!
För det är mitt fel alltihopa, för att jag känner så som jag gör.
Jag vet, jag ska må dåligt för det.
Men jag gör inte det. Inte för hur jag känner, för vad jag skrev, utan för att jag känner att det jag vill göra känns helt omöjligt just nu.
Det som kändes bra när jag vaknade i morse, är totalt borta nu.
Jag förstår inte hur en sån grej kan få mig att må såhär.
Nu för tiden brukar det krävas mycket mer, men nej. Just idag så ska allt sjunka till botten igen.
Jag är ledsen, men jag kan inte låtsas att allt är bra, att det kommer lösa sig.
För det känns inte så.  Det känns som om det kommer bli som förra året.
Får bara hoppas på att det INTE blir så.
Jag pallar inte det.
Nu ska jag ta mig ork att gå ut och gå.

Yesterday we were laughing
Today I'm left here asking ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback