säg att allt blir bra.

Idag har jag då varit duktig!

Först träffade jag Bekke en stund, sen kom Michelle och klippte min lugg, sedan hjälpte hon mig att städa! Mycket snällt tycker jag :D
Sedan träffade jag Hanna & Bella & Mirela, vi satt på Espresso House och fikade o snackade o så.
Sedan kom ja hem, satt lite vid datorn o sådär.
Nu sitter jag här igen haha!
Lyssnar på Adept.
Just nu är det hårdmusik som gäller, utan någon speciell anledning dock. Känner bara för det idag.
Vanligtvis brukar det bara vara när jag är förbannad.
Kanske är förbannad omedvetet? hm. hahah!

jag vet inte vad jag ska skriva mer..
lär väl sova om ett tag då jag ska upp tidigt imorgon!
see ya,


you just kept me burning, on and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback