tredje gången gillt?

Nu är jag här igen!
Saknat mig?
Visste väl det. ^^

Ville egentligen bara meddela er om att
JoJo feat. Bow wow wow - Baby it's you
är väldigt bra!
Kanske inte är en låt för alla men jag gillar den!
Hon är duktig.
Dock förstår jag inte varför Bow Wow står med på låten han är ju inte med.. Haha.
Jaja.
bra låt iallafall!

Har ätit pizza idag. Åt upp hela för en gångs skull, känner mig som en ballong!
Och nu bara väntar jag på att klockan ska bli åtta, då börjar ju så ska det låta.
Sen blir det inget annat gjort ikväll, lär väl sitta vid datorn som vanligt :)
Kanske titta på film?
Well well, we'll see!


Can somebody explain to me
 Why everybody is trying to be
Living like a celebrity
Doing what they see on MTV.
Ice is cool but I am looking for more, simple things is what my heart beats for.


En bit från låten. Jag diggaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback