Trevlig kväll.

Satt hemma och höll på att gå sönder, känslan ville ju inte försvinna.
Hade en fet klump i magen och den ville inte försvinna..
det kändes som om jag skulle få en ångestattack och då ville ja inte sitta hemma,
det blir bara värre då.

gick ut och träffade Hanna! det var trevligt, vi träffas nästan aldrig längre. Så vi hade ganska mycket att prata om så att säga!
det är trevligt att träffa gamla barndomsvänner, man har alltid någonting att säga!
tack för ikväll hanna!

imorgon ska ja till ung i fokus. sen vet ja inte va som händer.

har suttit o pillat me en bild i photoshop innan, den blev nice tycker ja! Eller va tycker ni?
Som har sett den. hahaa.

nä nu ska ja logga ut, göra mig iordning och gå å lägga mig!
tur att marcus ringer å väcker mig imorgon, annars lär ja väl aldrig komma ur sängen.=)

JUST DET! haha, tur ja hade innan, ja hitta en 20 lapp i min bakficka:D wii!

Nä, nu var deslut för dagen.
Godnatt.

- Jag tänker inte må dåligt för din skull, jag gör inte det,
acceptera faktum och släpp det för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback