trötteeeeeeeeeer

det kan ajg då kallas för idag!
fick jätteont i kroppen när jag gick upp.
verkligen jätteont!
men de gick över
nu ska jag snart till Ung i fokus och se på film
tur att otto och kenny är där idag så ja slipper va ensam som vanligt!
ja hoppas iaf dom är där :D
ikväll ska jag till Vallås, hem till Alexandra å Birgit, det blir lite grillat!
Imorgon äre ANDERBSERGSFESTIVALEN! HÄNG PÅÅÅÅ VETTJA! ;D
Michelle ska faktiskt uppträda så ja tycker alla ska komma dit ^^
Yay!
Gjord emig iordning o skulle precis dra. När jag såg att klcokan bara var fem över åtta, lalallaa
Nu är den tio över
mne iallaflal
jag är trött
skrive rkanske sen!
heeeeeeeeeerååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback