Uppdatering hos Michelle!

Sitter hemma hos Michelle just nu :)
Hon dammsugar och ja tänkte att då lånar ja en av hennes datorer o kollar rundor här,
inte för att ja hittar så mycket intressant.
Inte det jag vill så att säga.
Har hjälpt henne att städa lite, eller ja, torkat av spisen och sen vardagsrumsbordet.
Men jag har gjort lite iallafall! Haha.
Och michelle kämpar på med sin dammsugning och jag och Marcus sitter o snackar lite här på msn. =)

Sedan ska ja nog inte göra så mycket alls tror ja.
Sitta vid datorn lite, kolla rundor. SOM VANLIGT =D
Fixa en ny blogg också =)

WOH!
Haha.
Ja e trött i huvet säger ja bara :D hahahahahha

Asså, ja. Precis.
Hum. Vissa människor kan bara dra nånstans där solen inte skiner. Så är det bara.
Ta åt er ni som känner att ni bör ta åt er, jag pekar inte ut någon alls, säger bara att det finns som som borde dra åt helvete. Tyvärr men så är det. :)

NU SKA JA INTE SKRIVA MER FÖR NU SKA JA FIXA ME VÅR NYA BLOGG!!!

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback