waiting for the world to fall

Nu har jag städat.. Det ser bra ut nu.
Jag fattar inte varför jag väntar så himla länge hela tiden med att städa, man mår ju mycket bättre när det inte är dammigt och skit. ^^
Jag iallafall.

Jag tror jag har kliat hål i mitt psoriasis, haha. Det känns helt lustigt.

Gjorde om en bild på Daniel nyss i photoshop.
Den blev helt okej, men det är massa småfel, t.ex textfärgen, hittade ingen bra färg till bilden så man ser knappt vad det står för något. Och så måste jag ändra lite mer på själva bilden på Daniel. Men annars blev den ganska bra tror jag :)
Ska faktiskt börja använda PS mycket mer nu, man lär sig inte om man inte använder det. :)

Har även laddat ner Panic Room och Marley and me. Michelle säger att den är bra, hon grät av den, så då måste den vara bra? ;) Haha. Jag får väl skapa min egen uppfattning iallafall =)

hum.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Ska iallafall gå och röka nu!
Ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback