091102

Skojar ni med mig.. De är redan ny månad!
Fyfan, tiden går alldeles för snabbt.
Fast iofs är det bra, en dag närme sommaren!! =)

Dead By April var inte några höjdare tyckte jag, synd dom körde playback när dom skulle sjunga..
Va inte alls pepp efteråt på att springa rundor i stan heller, menneh vad gör man inte.
Sov halva dan igår, jobbade kvällen o sen hem.. Tog mig ett bad och sen la jag mig.
Riktigt skönt, höll på att försova mig i morse..
Blev inte bättre av att de regna också!
USCH va ja e trött haha.
tur man e ledig imon.
Jobbar onsdag & torsdag, sen ledig fre-lör-sön.. =D

Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Så ni år ha de finfint.
Träning blir det ikväll iaf =D
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback