091103 - Vaccin? Nejtack!

Alltså, för det första så är det ett jävla tjat om denna svininfluensa.
Först så kommer det "Åh, nu är det en ny influensa och den kallas för svininfluensan.. Akta er för den, den är såå farlig!!" Folk dör och man blåser upp denna influensa hur mycket som helst.
HELT plötsligt, då kommer det ett vaccin mot denna influensa, och det är man nästan tvungen att ta för annars så kommer man bli drabbad av svininfluensan!
Det mest ironiska är att man blir sjuk av att ta den sprutan. Folk får feber, frossa och massa annat skit.
Jag tror inte ens dom vet vad dom sprutar i en.
Personligen tror jag att denna influensa är lika förstorad som fågelinfluensan. Ni ser hur det gick med den!
Blir så jävla trött på detta eviga tjat om influensan, det är en vanlig influensa som drabbar fler helt enkelt.
Att man alltid ska överdriva saker och ting fattar jag inte.

Jag tänker iallafall inte ta denna spruta, tänker ni?


Idag fick jag sova ut, på riktigt.
Vaknade lite innan 11, och det mina kära vänner var behövligt.
Brukar inte tycka om att sova så länge, men jag har inte sovit bra på flera nätter, inte fått sova ut på riktigt.
Så jag kan säga att idag gör det ingenting!


Har precis tittat på Inlåst, det kanske ni också tittar på?
Problemet är väl att jag får inte in kanal 4 på min tv, så jag tittar på datorn och får se allting långt efteråt.
För er som inte har sett detta program så handlar det om några ungdomar som påbörjat en kriminell bana får sitta på en anstalt i 12 dagar tillsammans med före detta kriminella.
Väldigt bra program tycker jag.  :)


Är ju ledig idag, gott! Händer nog ingenting under dagen, skulle vilja sticka till H&M och köpa ett par pyjamasbyxor, rutiga sådana som är så mysiga.
Men det kan jag göra en annan dag. :)
Ikväll blir det gymmet. Ska bli skönt för det känns som om jag har slackat efter lite med träningen nu när jag har varit på praktik, även om jag inte velat det.
Jag tränar givetvis dom dagarna jag kan men är inte direkt motiverad att gå dit på morgonen och träna. Även om det är då det ger bäst. Haha!

Vet inte om jag kanske redan har nämnt det här, men höst är verkligen inte min grej.
Bara grått och kallt och regnigt.
Jag gillar det inte, sommar ska det vara.
Längtar verkligen till sommaren!!




Nu ska jag se om vi har någon kakao hemma, tänkte göra lite varm choklad för en gångs skull, inte varm oboy.
Fast då underlättar det om vi har någon kakao!
Ha en fin dag!
Hejhopp =D

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jo det mesta förstoras ju upp men anledningen till det är att allt handlar om pengar tillslut. Även om det är kostnadsfritt för oss så tjänar de som sitter högre upp en himla massa pengar ;( Jag tänker inte stödja dem.. Jag får hellre svininfluensan! och btw, inlåst är ett program som folk måste se, det innehåller allt =)

2009-11-03 @ 22:17:31
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback