091104

Jag tror inte jag har känt såhär mycket hat mot en lärare förut alltså.
Sånt ska man inte skriva i sin blogg, JAG VET.
MEN, jag skiter i vilket.
Jag tror hon har förstått att jag inte tycker om henne, mest för att hon är helt jävla korkad.

Hon var på besök idag, och jag visste att det skulle gå åt helvete.
Hon börja prata om att jag är tillbakadragen, säger aldrig någonting osv osv
Visst vet jag att jag inte pratar jättemycket inför nytt folk, men inte fan är jag tillbakadragen?
Eller? Ni som känner mig, är jag alltid tillbakadragen?!
Dessutom så har hon skickat med en uppgift där det står att vi ska berätta om en brukare, men när hon sitter där på stolen säger hon "Nej, jag har aldrig sagt att ni ska berätta om en brukare för det innebär ju att ni måste intervjua brukaren".
Nej, inte om vi berättar om dom sakerna vi ska berätta om. Det behövs inga intervjuer för det.
Men vad hade hon tänkt sig?
Förnekar att hon har skrivit något sånt gör hon fram tills att jag visar henne pappret och då säger hon "Jag tror vi tänker likadant här"

EHHHH; JAG TROR INTE DET VA?
Ursäkta mig men jag klarar verkligen inte av henne, och henne ska jag stå ut med i ett och ett halvt år?
Herregud....
Förstår varför folk hoppar av skolan om dom haft henne som lärare.
Jävla idiot.


Och hemtjänsten trivs jag inte alls med att jobba om jag ska vara ärlig.
Det är inte min grej, visst det är inte så hemskt som jag trodde det skulle vara, men fyfan.
Inte vill jag jobba med det för resten av mitt liv.


Just nu känns det bara som om jag vill lägga mig ner och gråta.

Hoppas ni har en bättre dag än mig iallafall.
Nu ska jag göra något annat,
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja din lärare verkar inte riktigt stå för det hon säger men det är bara att säga till henne i så fall, även om det inte är så lätt. Anledningen till att du inte känner att det är något för dig är väl mycket för att du inte trivs med din handledare? sen kanske du skulle tagit reda på lite med om hemtjänsten innan du sökte då och kanske valt att istället läsa till svenskalärare som du planerade fårn början haha.. Men livet är inte över så du kan ju alltid utbilda dig till det sen. ;)

2009-11-05 @ 10:16:35
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback