091111

Hallå där ute!
Fasen, idag har varit en riktigt dryg dag ska jag säga er.
Försov mig nästan, måste bli bättre på att gå upp men vem tycker de är kul att gå upp klockan typ halv sex när det är så satans mörkt och kallt ute?
Nej usch.
Sen har det gått riktigt dryt på praktiken, tror det är mest för jag vet om att det är bara torsdag, lördag, söndag kvar sen slutar jag. Jag längtar för mycket.
Visst, hemtjänsten var INTE så farlig som jag hört, som jag har fått för mig.
Inte alls.
MEN, de är absolut ingenting för Nathalie kan ja säg.
Sen gick det nog rätt segt också på eftermiddagen, var på nån föreläsning och jag var så trött att ja kände hur hjärnan liksom slöade till sig, mina ögon typ föll neråt hela tiden.
Efter lite kaffe va de bättre.

Idag är det ingen träning, ingenting alls.
Gjorde precis lite pyttipanna, så det ska ja äta nu och kolla på andra halvan av The Devil Wears Prada.
Harenajs !
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback