091112

Otroligt hur snabbt ens dag kan förstöras.
Praktiken har gått bättre idag.
MEN så kommer mamma hem och har bestämt med mormor att dom ska dit på lördag klockan ett med Hampus för att det var längesedan DOM träffade honom!? HALLÅ JAG JOBBAR DELAT PASS PÅ FUCKING LÖRDAG KAN NI INTE TA DET PÅ SÖNDAG!?!?!?!??!?!?!?
Fan va sur jag blir.
Och när jag säger till henne att "Ni kunde ju ha tagit de på söndag". Då blir hon sur och säger att "Jag gör ju aldrig någonting rätt"
MEN SÄG ATT NI KAN TA DET PÅ SÖNDAAAAAAAAAAAAAAAG FÖR I HELVETE!
jag har inte träffat hampus på nästan två månader. sedan den 25 september för att vara exakt.
och då såklaaaaaaaaaaaaaaaaart bestämmer dom det den dagen när jag är ledig i fyra jävla timmar. KUL VA?
Nu e ja fan sur.
Finns säkert ni som tycker jag är skitbarnslig men de skiter jag fullständigt i!
HEjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback