091113 - Fredag den 13.



Kanske ska lägga upp en bild för en gångs skull. Såklart blir det egobild =) haha!

Ja idag är det fredagen den 13 som nog ingen har missat.
Ja tror faktiskt att även fast man säger att man inte är skrockfull så är vi nog alla lite extra försiktiga denna dagen, och skulle något gå fel eller man får otur så säger man att de är bara för att de e fredagen den 13.
innerst inne tror vi alla mer eller mindre på att de är en otursdag.

Idag e ja ledig, hade varit skönt att bara få sitta hela hela dagen fram tills ikväll men ska träna Step intervall ikväll, sen ska jag på bio med Michelle. Paranormal Activity ffs! Får se om jag vågar sova efteråt haha!
Innan dess måste jag försöka städa mitt rum, för att här ser mest förjävligt ut.
Dessutom tycker mamma att jag ska rensa ut "min låda" med smink för hon tycker inte att det kan va så mycket. Men det är min låda och jag behåller det jag vill behålla. Så är de bara!
Här ska inte slängas någonting som inte är gammalt och äckligt. HEHE

Men kanske ska börja med att äta frukost.
Känner mig en aning nedstämd idag, men har ingen aning om varför, men det får väl vara så ibland.
Blir nog bättre under dagen, brukar va så!

Ni får ha en fin dag, för det ser ju faktiskt ut att bli helt okej väder idag också.
Kanske kallt som fan, men himlen är ljus och ser ut som om solen är på väg att titta fram lite med!
Så det hoppas vi på!
Nu ska jag göra frukost och lyssna på underbar musik!
Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback