091115

Hallå!
Ska alldeles strax gå och lägga mig, om jag kan sova i detta dammoln är ju den stora frågan.
Imorgon ska ja fasen ta tag i att städa här, nyser ju var och varannan minut!


Har laddat upp massa bilder nu på facebook, blev väl lite för många kanske, men men, kan ju ta upp dom efterhand eller nåt.

Lyssnar på Kid Rock feat. Sheryl Crow - Picture
Så himla fin låt!!
Min nya favorit, hihi.

Är sugen på att dra ut!
Får bli snart tjejer! När vi har fått pengar å sånt!
Blivit ganska så ofta nu för tiden, haha!
Men men, kul är det.
Kanske får tid att köpa andra skor ? Kan INTE gå i dom jag har nu, dom är LITE för höga..

Wellwell.

Nä nu vet jag inte va ja ska skriva!

Ska till skolan imorgon igen. Är inte jättepepp på det då jag vet att dagen kommer bli skitdryg!
Mest för ja vet att ja ska ha Bettan, inte så jättekul, rent utav SKIT faktiskt.
Men jag, Nina & Bekke tar oss igenom dagen förhoppningsvis!
Och förhoppningsvis alla andra i klassen som avskyr henne lika mycket som jag gör. ^^
Haha


Näe nu ska jag göra mig iordning för das bed.

Ha en fin natt!
Hejhå!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja bilder väcker minnen och kollar man på festbilder så får man samma känsla och då vill man inget hellre än dra ut och ha sköjj! Kollade nyss på bilder från i somras.. jag fick verkligen lycko-feeling. Man kunde nästan känna hur solen värmde mot skinnet, havets vågor slå mot sanden och med en glass i näven är det oslagbart :D och på tal om annat, kul i skolan? haha

2009-11-16 @ 16:17:50
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback