091120

Gokväll!
Verkligen gokväll.. Fasen va klockan va mycke då, de insåg ja nu.
Haha!
Har iallafall varit i skolan idag, från 12.45 - 15 typ. Slutade egentligen 16 men gjorde ju klart de ja skulle i tid så =)
Sen stack ja å Nina in till stan o träffa Emelie sen va de träning som gällde.
Step intervall stod på schemat idag!
Lagom trött va man efteråt.. :)
Nu är det iallafall helg!!!! Härligt härligt.
Ingen aning om vad jag ska göra dock men det löser sig.
Kan va skönt att sitta också. Haha
Jag har börjat få massa mystiska rivsår på mina händer haha.. Läskigt.
Känner inte av att ja river mig nånstans iaf =)

Hmm.. Vet inte ritkigt va ja ska skriva.
Ska inte skriva mer då kanske!
Ha en fin kväll :D
Hejhåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback