091122

Goddag :)
Inläggen har tydligen hamnat väldigt långt ner men de ska fixa sig hoppas jag.
Annars tycker jag väldigt mycket om headern som Sandra gjorde så tack så jättemycket! =D
Ska snart iväg och träna, Step Intervall står på schemat :)
Helst av allt hade ja bara velat vara hemma och vräka i mig massa chips och dricka läsk osv och titta på film.
MEN, med tanke på att det regnar ute så skiter jag i att cykla bort till Willys för just denna grejen, jag behöver inte chips.
Läsk har ja hemma om ja vill ha de ikväll ^^
Ska iaf titta på film efter träningen.

Nä, om man skulle packa ihop grejer o sådär så kanske man slipper stressa i sista minuten senare.. :)
Så jag uppdaterar kanske sen om jag har något intressant att komma med. ;)

Förresten, om en vecka är det första advent!
Och igår kom mamma hem och hade köpt RÖDA ljus!
Framsteg säger jag bara, hon som alltid kör med guld hihi.
Då blev jag glad. :)

ha en fin dag!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback