091124

Jag säger då det, det är fasen tur jag får pengar imorgon.
Kollade mitt konto nu, fan vad jag skäms.
LÄR SPARA DENNA MÅNADEN IAF!
Gud, detta är inte bra alls.

Ny dator måste jag också spara pengar till, ska spara undan 2000 denna månaden kanske?
Något måste ja fan göra.
Denna datorn kan ja inte ha längre
Igår la den bara av, nu funkar det inte att komma in på msn här på datorn osv osv.
Har ju bara haft den i två år, vafan kan inget hålla länge för mig?
Benjamin hittade iaf en dator till mig som jag ska köpa, men först av allt måste jag spara ihop pengar.
Den kostar bara (inte så bara egentligen) 4000 men ska tydligen vara bättre än min, men å andra sidan, vilken dator är inte bättre än min just för tillfället?

Föreläsning i skolan idag, om munvård.
Alltså, inte för att vara sån, men hur jävla intressant är det?
Att lyssna på hur viktigt det är att borsta tänderna, och sånt där?
Det fick vi höra redan som barn, vi vet hur man borstar tänder också.
Hmm.
Till råga på allt så visa dom massa äckliga jävla bilder på sjukdomar i tandkötten, bilder på när matrester fastnat o sånt. Fyfan det var inte okej!

Min dator lever verkligen sitt egna lilla liv känner jag, när jag ska sudda ut något jag skrivit, så backar den helt plötsligt tillbaka till sidan innan. Och helt plötsligt går det inte att skriva med den och ja.
Blir galen nu vill jag ha pengar NUUUU så att ja kan köpa den nya satans datorn.

Näe, om man skulle ta och börja städa kanske så man slipper få såna ryck på datorn ?

Ska träna lite senare, typ fem börjar de tror ja?
Då är det gympa som gäller iaf.
Jaja!

Ha de fint!
Hejhåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback