091126

Gokväll.
Jag ska alldeles snart gå och lägga mig, känner sakta men säkert hur musten sugs ur mig haha

Va ju i skolan idag, testet vi hade va skitsvårt (kan bero på att jag inte pluggade), och sådär. Men annars va de väl rätt intressant? Vet inte, har känt mig ganska irriterad mest hela dagen i skolan, haha.
sorry typ.

Sedan va de bara att cykla i regnet, hem och byta kläder, packa ihop träningsgrejerna, cykla bort till e-stop och möta Michelle där, in på bolaget och handla inför lördag, sen beställa klipptid för imorgon och sen cykla. Vi bestämde att ta bussen till gymmet så ja lämnade min cykel hos Michelle, vilket betyder att jag ska ta bussen till skolan imorgon.
Men det gör faktiskt inte så mycket.. Bara synd att vi börjar tidigt för då är det alltid så sjukt mycket folk på bussen =/
Men men de regnar säkert ändå när ja ska dit så.
Well well, vi tog som sagt bussen till gymmet, mötte upp Nina och Bintou och sen va de box i 75 minuter =D
Najs det!

Sen var det hem, äta lite, duscha o nu sitter man här, som en död fisk.
Känner mig ganska utmattad så jag ska som jag skrev tidigare gå och lägga mig!

Imorgon mina kära vänner ska jag bli klippt.. Men jag har som vanligt inte en susning om hur jag ska klippa mig!
Lär väl inte få några tips innan jag ska dit heller så vafasen, det får bli som det blir helt enkelt!
Sen ska jag träffa Michelle och vi ska kolla rundor antar ja innan vi åker ut till flygstaden för att shoppa lite skooor! =)
Sen händer inte mycke.. =) Vad ja vet iaf!
städa bör jag göra.

JUST JA! När ja kom hem idag, då hade mamma pyntat i köket hihi.. Hängt upp julgardiner och sånt där =) mysigt!

Nu ska jag dock sluta skriva!
Hare najs!
Hejhå =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp kursavslutning, slappedag också. Får bara hoppas att det går bra på samtalet ;) hehe och att vi har fått G på alla uppgifterna....

2009-11-26 @ 22:45:20
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback