091128

God dag, god eftermiddag, god vad som helst.
Idag har jag haft full rulle typ hela dagen.
Vaknade runt halv 9, promenerade bort till Michelle vid 10 tiden och begav oss mot E-stop där vi påbörjade vårat sök efter nya kläder.
Vi va på väg att sticka in till stan innan vi kom på att det faktiskt fanns en affär vi inte tittat i, så där gick vi in och voila! Vi hittade kläder ;)
Yay.
Sen handlade vi på Willys, och sedan cyklade vi hem.
Jag har städat och lite så, med tanke på att förfesten är hos mig ikväll, kan ju inte se så hemskt ut.
Tänkte förut "Shit, jag lär inte få någon lucka till att bara sitta", men se där det fick jag.
Nu alltså, och det första jag gör är att sätta mig vid datorn. Haha!

Ska snart hoppa in i duschen, göra mig iordning och sånt där nödvändigt, sedan kommer Michelle hit lite innan dom andra kommer.
Och sen blire feeest =D

Nej, nu ska jag äta så jag slipper bli hungrig när dom är här!
Ha en finfin kväll för det ska jävla jag ha!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback