det är över nu!

Ja gott folk, min panik är över.
Låg i badet och msn:ade med folk, snackade med Toffe och berättade vad jag hade för problem.
Såklart visste han va problemet va.. Hm. Haha
Så nu är det fixat och jag kommer in på msn på datorn igen ! =)

Har som sagt badat och de va nice, ångade om mig.. :)
Ätit kvällsmat har jag också gjort.

Bestämt mig för att spara lite mer pengar innan jag köper en ny dator :)
Kan vara bra o ha liksom. ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på tv eller något.
Något annat än att sitta här iaf..
Imorgon blir de full rulle med skola och studiebesök på Alla Hjärtans Hus, sen efter det så ska ja va inne i stan ett tag :)

Sov så gott folk!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback