God kväll!





Nu är jag seg, har varit och tränat, duschat, ätit kvällsmat och tittat på film.
Lugn kväll, haha.
Nu ska jag försöka klura ut hur man gör så att inläggen hamnar längre upp, dom är ju så himla långt ner...
Någon som vet får gärna hojta till!

Imorgon är det heldag i skolan. Jag tänker vara lat och ta bussen till skolan för det kommer säkert börja regna och jag hatar att cykla i regn.
Well well.
Imorgon är det ingen träning heller. Hmm. Kanske borde cykla?
Nä, funderar på att sticka upp till flygstaden efter skolan..
Hm. Det får lösa sig med tiden ;)

Näe om man skulle ta sig en apelsin och försöka klura ut hur ja ska göra här.
Ni får ha en fin kväll!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback