Gokväll.

Var ute och gick i 1 ½ timme med Michelle ikväll!
Det var trevligt, har faktiskt saknat våra promenader.

Sen kom jag hem, satte igång och skalade potatis, skulle ge mig på att göra potatismos och fiskpinnar.
Tänk nu på att jag alltid varit negativ till att laga mat så jag har aldrig provat.. MEN det blev riktigt gott!

Sitter just nu och sitter.
Ska snart duscha tänkte jag,
imorgon skulle jag egentligen jobbat från 7-15, men ska på något möte så slutar 16 istället.
Ohwell.

Ska typ hoppa in i duschen snart sen ska jag sova..
Känner mig allmänt opepp på allt ikväll..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Duktigt av dig ;) Man måste prova ett par ggr med något innan man tycker om det. Matlagning alltså :).. Du skriver att du är "opepp på allt ikväll" klockan var nästan halv tio på kvällen då, konstigt att man är opepp, det är ju sovdags då ju ;P

2009-11-11 @ 14:27:18
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback