höstdepp.

Ikväll är en kväll som jag inte vill spendera själv.
Ikväll är en kväll som jag helst av allt skulle vilja ha någon jämte mig hela kvällen.
Ikväll är en kväll som jag får spendera ensam bara för att jag så gärna vill ha sällskap.
Typiskt va?

Tror det där med höst/vinterdeppskiten har börjat påverka mig nu.
Allt är så jävla mörkt och grått och trist, regnigt och blåsigt och blä.
Så just ikväll är en kväll som det hade varit grymt skönt att ha någon här jämte mig.
Bara för att slippa vara själv för en gångs skull.

Just såna här kvällar sätter igång tankar som snurrar runt på högvarv hela tiden,
känns som om det ska sprängas i huvet på mig. Huvudvärk av tankar kan inte vara bra.
Huvudvärk är inte bra alls.

Nej gud vad deppigt det blev.
Lugn musik och trötthet. Nice.

Imorgon blir det iallafall träning.
Box förfan, och det är något jag alltid är pepp på!
Box är grymt kul och ger skitbra träning tycker jag :)
Innan boxen ska jag självklart till skolan. Har medicinsk grundkurs, test på det men jag lär faila.
På fredag är det skola, kursavslutning i kursen Vård&Omsorg. :) Inte fasen slipper man läraren, utan hon startar ny kurs på måndag. Tror jag?
Efter skolan på fredag ska jag handla nödvändiga grejer inför lördagen, dessutom ska jag köpa nya skor!
Behöver vinterskor, och dessutom, att köpa skor är kul och man mår bra när man fått något nytt. Typ?
På lördag blir det utgång för hela slanten! Kanske inte hela slanten men halva iallafall. Kul ska det bli!
Blir jag, Michelle, Nina, Esma, hennes kompis och Malin =)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, känner mig halvt hjärndöd samtidigt som hjärnan går i högvarv.
Hm, hur det nu kan vara bra vet jag inte, men så är det.

Sheryl Crow feat. Kid Rock - Picture är musiken som spelas i lurarna för tillfället. Kanske inte är världens bästa val av låt när man är på sånt här humör, men vafasen. Man får väl vara dum ibland.

Nej men åh. Jag orkar inte skriva mer nu!
Förhoppningsvis sover jag bättre iaf :)
Sovmorgon lär jag inte få då dom börjar jobba klockan 7. kul!
jaja, babbelbabbel.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback