090919



Hade inte riktigt tid att blogga igår, men så kan de vara ibland =)

Va i skolan, sen i stan med Nina en stund.
Köpte ett linne och en långärmad tröja och ett hårspray.
Mycket onödigt gjort men jag ville så vafan. =)
Sen cyklade jag hem, mötte upp Carro och så va vi hos mig ett tag,
för att sedan gå och möta Nozze och tillbaka hem till mig igen.

Här satt vi, sen stack vi till Puls och kollade på Bootcamp zero, jakobs band och efter dom spelade my last faith.
Fattar verkligen inte hur man kan hylla det bandet, my last faith, så mycket när dom inte ens är bra?
Haha.. Åh, jag klarar inte av sångaren heller. USCHA!
Men Bootcamp Zero va duktiga tycker ja! Även om det inte va min musikstil =)

Carro sov här för hon ville inte GÅ in till stan för att ta bussen hem mitt i natten och det förstår jag det.
Vakna vid halv nio och vi har bara plockat iordning lite granna inte gjort mycket alls..

Nu ska jag duscha snart, för ikväll kommer Michelle & Nina hit och vi ska göra egen pizza och dricka lite gott =D
Ska bli väldigt trevligt! =)
Jag å Michelle ska till E-stop och handla om ett tag så kan väl vara bra och vara klar när hon ringer =D

Vet ni vad det bästa är? Det är sjukt varmt ute =D
Riktigt najs är det! Hoho.

Ni får ha en riktigt fin dag, för det ska jag ha!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback