090927



Jag är inte alls aktiv på bloggen känns det som.
Skriver inget intressant alls haha, men det är väl för att det inte händer mycket mer än skola och träning.

Va ju på Gekås igår, det var sjukt mycket folk och det var trångt och jag tycker inte om det.
Hittade två par leggings, köpte dom utan att prova, BIG MISTAKE!
Dom passade inte för fem öre, jag skulle ha lyssnat på Michelle!
Hur som helst, Sara ska nog köpa dom av mig haha..
Känns ju ganska onödigt att ha dom när jag ändå inte kan få på mig dom =)

Idag var jag på Eurostop med Michelle en vända, sen stack vi o träna med Nina!
Blev ju ingen afro idag, men styrketräning funkar lika bra =)
Köpte vindruvor och päron på vägen hem, nu måste jag börja skärpa mig med godiset och chipsen haha och läsken!
It's for real this time.

Ska se en film, Remember The Titans. Har hört att den ska va bra, så jag tänkte ge den en chans!

Nu ska jag kolla innan det blir för sent,
skola imon ju!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag tycker du är duktig! Försök bara minska på chipsen lite så blir det säkert jätte bra. Vi ska klara detta. Om man vill, så kan man klara allt.. men bara om man verkligen vill :)

2009-09-27 @ 23:17:18
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback