090930






Okej.. Nu är det såhär.
Jag har ett arbete, som ska vara färdig på fredag.
Vi ska skriva det, och det ska vi göra enligt en mall.
På mallen står det Inledning, bakgrund, syfte, problemformulering o allt de där.
Bakgrunden ska vi skriva varför ville vi skriva dett aarbete o skit, MEN HALLÅ!?
De fick ju inte vi välja.
Varför ska vi skriva ett arbete efter en mall när vi inte fått välja vad det är vi ska skriva om?
Och sen säga att vi kan gå IG p ådet bara för att vi inte följer mallen.
Nä, ja vet inte hur dom tänker.
Fortsätter sen, när jag lugnat ner mig.

Var och badade med Sara och Hampus förut. De va nice, =) Fast stackars Hampus frös som en idiot, helt blå om läpparna. Usch. Men de är väl inte så konstigt när de inte är så varmt i de vattnet hmm.
Sedan följde dom med upp, jag hade tänkt att plugga men vi ser ju hur det gick.... Hmm.

Iallafall, så har vi en hylla i hallen, där vi har några glasgrejer, typ skålar och ljusgrejer o sådär.
Hampus han började klättra och hyllan luta så alla glasgrejerna ramla ner. Hampus står mitt i allt och vi blir ju livrädda och det låter ju asmkt och han blev också rädd såklart. Stackarn!
Han klara sig med en liten bula så det är ju tur i oturen om man säger så.

Har haft föreläsning HELA veckan i skolan, imorgon är inget annorlunda! Fast imorgon har vi sovmorgon.. Inte bra.
Börjar ett, slutar fyra. Klockan sju ska ja boxa, de ska bli kul =)
Nina fråga om vi skulle plugga tillsammans imorgon och då blir det ju att jag inte hinner hem emellan, känns jätteonödigt att cykla hem, sen till Nina för att sen träna. Då kan ja lika gärna följa med henne hem direkt. Hon sa att hon bjuder på mat så ja behöver ju inte oroa mig för de kanske? Så är de bara att sticka till gymmet direkt efter då ju typ. Hmm, vad hång jag lät där, men de är inte så kul o träna om man är hungrig menar jag.
Så de är lugnt, nu har jag bestämt mig.


Näe, nu ger jag nog faktiskt upp, jag orkar inte skriva mer!

Ha en fin kväll, nu ska jag äta något, snart börjar idol också!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback