Helt jävla otroligt.

Nu blir ja fan sur.
Jag HATAR rent ut sagt när folk ska trycka ner annat folk för att man inte har jobb..
Sitter och säger saker som att man är för lat för jobb. Att man måste leva på andra hela tiden,
för att de e deras jävla skattepengar man lever på.
JA FÖR HELVETE, JAG LEVER PÅ ERA JÄVLA ÄCKELPENGAR! OKEJ!? ÄR de va ni vill höra?
Ni tror inte att ja har sökt några jävla jobb? OCh ni vet ju fan inte mycket heller.
Tror att de bara är att gå till soc och så får man pengar, men NEJ man MÅSTE söka jobb för att kunna få pengar därifrån, men du är väl så jävla hjärndöd så du inte fattar någonting.
Något fel är de iallafall på dig, hoppas på en människa sådär utan någon som helst anledning.
Eller inte bara du, NI!
De är fler därute som är precis som du.
Fattar ni inte så jävla nerkränkande de är?

Jag kan inte hjälpa att jag inte får några jobb?
För att jag inte har utbildningen som krävs?
De är ju inte direkt att dom tar någon direkt sådär, annars hade de inte behövts CV- ännu mindre personligt brev med.  Eller hur?
Nej precis.
Och även om vissa kanske skämtar när ni säger "du lever på våra skattepengar, de e ja som betalar för dig", säger ni de för ofta så blir man faktiskt irriterad och ledsen. Det är fan inte lätt att leva i dagens läge, fan inte lättare utan pengar, och ja ska inte behöva få dåligt samvete för att ja inte uppfyller arbetsgivarens jävla krav när ja söker jobb eller hur?
Nu behöver ja inte oroa mig över jobbsökandet de närmaste året, men ändå.
Jag får ingen lön, jag vet.
jag är inte rik , jag vet. Jag har så jag klarar mig, och jaaaaaaaaaag lever på Sveriges befolkning.
Känns bara som om ja upprepar mig här hela jävla tidne.

De ja vill ha sagt är att

SLUTA KLAGA PÅ FOLK SOM INTE JOBBAR OHC FÅR LÖN! DET FINNS EN ANLEDNING BAKOM DET, MER ÄN ATT MAN ÄR LAT. OKEJ?

Jävla idioti är va de är när man hålle på så.
Ja kan ta skämt från vissa som ja faktiskt vet skämtar, som säger de på en skämtsam ton.

Men folk som ska lägga till "mongo" och "fittunge" i slutet, de är bara äckligt. Töntiga är va ni är, idioter.

Kommentarer
Postat av: nef

folk vet inte hur jävla svårt det är att få socialbidrag... Det är verkligen sista utvägen. Jag får också pengar från soc, hade jag fått ett jobb hade jag gärna tagit det! Inte direkt så man blir rik av att få socialbidrag det täcker precis så man klarar sig.

2009-09-01 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback