HHOHO

JAg överdrev nog lite grann förut.
Det var bara en liten del av kvällen som inte blev bra,
enbart för att min dator lever sitt egna lilla liv.
Jag menade dock att vi är för beroende av dessa teknologier eller va de nu heter =P

Träffade Bella idag. :)
Det var trevligt, tittade på foton och sådär.

Ska sova snart, eller iallafall kolla på teve.

Imorgon ska man vara sysselsatt!

Först in till stan, träffa carro. Vi ska köpa biljetter till DBA, om de finns nåra kvar hoho.
sen blir det skola!
Efter skolan vet ja inte om jag ska följa med min kära mor och passa hampus eller inte, hmm.
Det märker vi :P
Måste ringa Alexandra med hoho.

På fredag ska jag å Carro till puls och kolla på Jakobs band, bootcamp nånting heter dom haha, och efterdet my last faith.
Lördag ska jag, michelle & nina käka lite middag o så :) På förmiddagen ska jag dock kanske få en massage av min gamla vän emelie!=)
Söndag så har Nina fått med mig p afrodans, de e ju gratis så varför inte =D
HIHI

NU vet ni vad jag ska göra.
jag ska stänga av här nu haha

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback