Jeerk!





Var på Halmstad Teater ikväll och kollade på dansgruppen The jeerk!
Ja har INGENTING ont att säga om dom kan ja lova!
Riktigt grymt va de, ja väntade mig något mer streetdance eller så där hiphopigt.


Men de häftiga va att dom steppade!
Jag har alltid trott att steppdans bara innebar att stå still typ och hoppa lite, eller något.
Men de är så mycket mer, de är faktiskt något ja skulle kunna tänka mig att prova på!
Dans, humor, skådespeleri och till och med musik =D
Det var riktigt häftigt och roligt tycker jag!!
Så tack Michelle för att du lyckades fixa biljett ;D


Sitter nu och lyssnar på
Toni Braxton med Un-Break my heart.
Jag tycker om den låten :)


Någon som har bra tips på lugna låtar som passar perfekt en mysig hemmakväll?


Nu ska jag göra något annat, kanske tvätta av mig sminket, och kanske gå och lägga mig eller något :)
Ha en fin kväll.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback