TRÖTTER

Jag vet inte hur det började, jag vet inte hur det kommer att sluta.
Men jag vet var jag står just nu och det är det där stället mitt i ni vet, där gränsen verkligen är hårfin och jag kommer snart förstöra något på grund av en sån liten skitsak egentligen.
Jag hatar att stå mitt i allting, varför ställer jag mig mitt i allting?
Alltid samma jävla visa. Jag vil inte vara med på det här, så låt mig slippa, tack.

Nu ska Nathalielielielie sovavavava typtyptyp. Eller något!

Skola imorgon, jappjapp.
Sista dagen, sen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG.

Fullspäckat =D
Har en känsla av att jag redan har skrivit innan vad jag ska göra i helgen så ja, har jag inte det och ni känner att ni tvunget måste veta vad jag ska göra så hojta till (typ ingen haha).
Nu mumlar Nathalie.

Jag tänkte på det, "Foo Shizzle My Dizzle", vart har jag hört det någonstans?
Känns jättebekant.. Men vet inte varifrån det kommer, hjälp??

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback