100211

Allt känns så långt borta nu.
Det är skönt. =D

Har börjat min praktik nu, är på ett äldreboende!
Det känns bra, min handledare är jättesnäll och hon umgicks med min morbror när dom var tonåringar haha.. Världen är liten. Hon är inte som min förra. Min förra sa bara "Min elev", aldrig mitt namn. Men de gör hon här och berättar massa grejer och jag får vara med! Jag gillar det. :)
Fast äldreboende i sig är inte riktigt min grej tror jag, det händer inte så mycket. Haha.. Hemtjänsten gick tiden snabbare. Men det är mysigt där ja e ändå! :)

Idag ska jag till Getinge och hälsa på Carro! :)

Imorgon jobbar jag, lördag söndag också. Ska på kalas på lördag och fira morfar, söndag fira Moa! Haha fullt ös hela helgen.. WEe..  Synd man inte får betalt. ;)



Nej nu ska jag nog slänga i en maskin tvätt! :)

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback