100228

Jahapp, nu är det sista februari.
Imorgon är de den 1 mars, första vårmånaden, men frågan är om det kommer vara så mycket vår i år?
Iallafall i mars.. Lär ju bli översvämning med all den jävla snö vi har! Blä.
Har iallafall lite plusgrader nu, så får hoppas att det håller sig så, så kanske våren kommer snart. ;)

Hatar att vara förkyld för övrigt.. Suger!

I helgen har jag inte gjort så mycket..
I fredags hjälpte jag Nina att städa i lägenheten, men vi hann bara med köket.
På kvällen satt jag hemma tror jag?:D
Igår träffade jag Tessan & Simon en stund, sen gick jag hem till Anna och skulle hämta min klänning och Carros tröja som hon har sytt in! Blev meganöjd, nu sitter klänningen mycke bättre! :)
På kvällen gick jag hem till Conny för att kolla på "Sleepers" som gick på sexan, en mycket bra film! Sevärd. Har sett den några gånger ^^

Idag ska jag hjälpa Nina att städa, ska snart åka dit antar jag.. Har ont i huvet o bajs så ja.. De löser sig säkert.
Det känns som om jag är på väg att få min mens. Känner mig så otroligt irriterad för minsta lilla hela tiden. Möjligt att den är på väg, ska ha den snart tror jag. Intressant fakta.


Nu orkar jag inte skriva mer.
Hekdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback