WEEEEEEEEE!

Okej, för det första vill jag bara säga: Jag är trött och har äntligen fått tag på låten jag letat efter i över en månad!
Tack Sandra! :)

Helgen har varit awesome! :D
Inflyttningsfest i fredags hos Stoffe och Klangy.
Sen var det dags för krogen.
Stack till Corner för att ta stämpel, sen Ida's sen Asian. Sen tillbaka till Corner och dansade (!)
Fett bra kväll tycker jag! =D Hade askul.

Och mycket fin lägenhet var det också! :)

Igår fastnade Carro här med mig, bussarna gick inte så hon fick stanna.
Alex kom också hit, sen drog vi bort till Andy och va där. :)
Gick även upp till Bekke o snacka lite skit ett tag! :)

Idag har vi inte gjort mycke, Carro åkte hem och jag har kollat på New moon! :)

Imorgon är det dags för praktiken igen, sista veckan!
Rätt tråkigt, jag trivs ju där.

Till helgen kommer min plutt hit! :) Och så blir det utgång igen! :D
Fasen va ja längtar till sommaren så slipper man alla jackor o halsdukar o kan dra ut i bara klänning ;)
haha!

Nej nu ska jag sluta skriva!
Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Full rulle med festprinsessan! haha.. säg till när plutten kommer, vill gärna träffa honom! :)

2010-02-22 @ 14:50:05
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback