100101

Okej, först och främst, GOTTNYTTÅR!=)

Det kändes jättekonstigt att skriva 10 istället för 09, men de är välen vanegrej,haha.

Firade min nyår hemma hos Nina och Jonte, med massa trevligt folk. Det gillar vi!
Sov hos Niklas inatt, kom hem för en liten stund sen och ska äta och sånt där.
Michelle kommer snart och ska lämna mina grejer som jag tog med till Benjamin igår.

Lämnade även Tobias dator igår, men han var ju inte hemma, och sen ringer han och önskar mig gott nytt år.
Haha, alltså helt seriöst, "Du har aldrig varit min vän och kommer aldrig att vara det heller" *klick*
Nä, jag visste väl det,  jävla mytoman är vad du är Tobbe.

Jaja, nu ska jag äta något jag är sjukt hungrig.
Blir nog till att beställa en kebabtallrik eller något sen om det är öppet.

Harenajs!
HEjhopp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback