100103

Jag känner ingen motivation till att skriva här längre, men ändå gör man det.
Idag har jag inte gjort så mycket.

Var hos Michelle innan, hon och hennes mor hjälpte mig att laga min cykel, så tack så jättemycket för hjälpen =D
Nina kom hit igårkväll och vi pluggade lite, sen stack vi ut en runda med Sandra, det blev Asian.
Hade trevligt faktiskt, dock så är ju vissa personer störda.

Får ett sms när ja somnat,
Jag försökte, och jag kommer fortsätta försöka med dig med.. jag är jävligt ledsen att det blev som det blev ikväll.. vi hörs imon.. kram"

Lik förbannat så försöker du få det till att alla andra ljuger, och lipar för att ingen lyssnar på din historia. Nej, för att vi vet att du ljuger,
Jag hoppas seriöst att folk inser vilken jävla skithög du faktiskt är.
Otroligt att du egentligen inte ens är värd denna energi, men ändå lägger man ner den på dig, kanske i blinda hopp om att du snart faktiskt inser att du kan sluta ljuga nu för ingen tror på dina lögner ändå.
Nu orkar inte jag mer iallafall.


Funderar på att byta blogg, som jag sagt förut.
Men jag har skrivit så mycket i denna bloggen.
Bara namnet som stör mig, och det stör mig sjukt mycket att jag inte kan byta!
HUr roligt är det "ignoremyfeelings" ? Haha.
Urgh..

Imorgon blir det plugg hela dagen. Kul va?

Börjar bli trött som fan nu, så ska nog lägga mig ner och läsa lite :)


Nu ska jag sluta skriva!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback