100106

Först och främst. Jag vill åka utomlands!
Jag vill åka till ett varmt land, helst nu!
Är så avundsjuk på Michelle o Benjamin som ska åka till Gran Canaria på fredag natt!
åhåh.. Ska börja spara till en resa nångång snart!!! Någon som är på?

Ikväll ska jag och min mor ha en filmkväll, ska se på Titanic. :) Tjocka oss med chips o sånt med!
Mysigt :)

Nu har ja inte mycket mer att skriva.

Jo, jag är jävligt förvirrad angående skoldagen imorgon... Ska vi ha redovisning eller ska vi inte?
WEllwell.

Nu slutar ja skriva :D
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha ja värme vill vi nog alla ha! ja du får spara till en resa ! det tror jag att du kan ha råd med. Vår resa kostade ju "bara" ca 4500 kr. det är ju inte så jätte farligt egentligen.. nu fick jag visserligen bara betala hälften av det men ändå =) ha så mysit ikväll.. vill också tjocka mig haha

2010-01-06 @ 16:34:58
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback